Senget :*



Hai Hai sume :) acu tengok gamba kat atas tuhh , HIHI bahagia kann ? Hurmm, rinduu gilee mase niee, kalau bole undur balek mase kan bestt ? tuu saya bersame umi n si senget saya , HIHI :D bahagia gilee mase nie, rase macam takmo lari dari mase niee :D Thanks umi sebab restu anes dan akif, mitak mitak kekal n ade jodoh antara kami , Aminn :') Banyak dah dugaan yang kami lalui samesame. Saya sayang awak sangat sangat sangat :') Saye tak pernah pom rase se bahagia mcm nie sblum nie, thanks awak sebb sudi hadir dalam hidup saya and sudi jadi teman hidup saya dikala saya suka dan duka. tapi skunk, saya rase awak dah berubah :'( awak dah tak syang saya kee ? awak dah tak ingat ke kenangan2 kite ? awak dah bosan dengan saya ke ? :'( saya nak awak yang duluu. :'( tolong awak, awak jadi yang dulu eah ? saya takde sape sape dah wakk, saya ade awak sorang jee :'( saya takot nak gitahu awak yang awak nie dah berubah skunk, saya takot awak marah saya :'( tapi saya harap sangat awak jadi macam duluu :') takpe lah saya akan tunggu awak :') saya takkan cari yang lain dah, saya harap awak yang terakhir untuk saya . Aminn :'D Saya sayang awak kerana Allah <3 k tuu jee kot , baibai :) Iloveyouu, muahhh setepek :*

Terima kasih sudi bace :)bye , iloveyou :)